GY.I.K - Gyakran ismételt kérdések

Készleten lévő termékek esetében a rendelés beérkezését követően 3-5 munkanapon belül kapod kézhez a csomagodat.

HOGYAN TUDOK MEGBIZONYOSODNI RÓLA, HOGY HELYESEN ADTAM-E FEL A RENDELÉSEM?

Amennyiben ellenőrizni szeretnéd, hogy helyesen adtad-e fel a rendelésedet, akkor azt a webshopunk által kiküldött rendelési visszaigazolásban tudod megtenni. A másik lehetőség, hogyha bejelentkezel a felhasználói fiókodba az e-mail címeddel és jelszavaddal, majd a Rendeléseim menüre kattintassz. Amennyiben hibát találtad a feladott rendelésedben, úgy keresd fel Ügyfélszálgatunkat telefonos, vagy e-mailes elérhetőségeink egyikén.

HOGYAN KELL TERMÉKET VISSZAKÜLDENI?
A sikeres termék visszaküldéshez és az ügyintézés meggyorsítása érdekében, kérjük, hogy kövesd az alábbi pontokat a termék visszaküldésének előkészítésére.Csomagold alaposan be a terméket. Ha a termék visszaküldés azért történik, mert nem nyerte el a tetszésedet, akkor kérünk, hogy az eredeti gyári csomagolásban küld vissza nekünk. A vásárló felel az áru esetleges értékcsökkenéséért, a mybrands.hu üzletszabályzatával és a hatályos jogszabályokkal egyetértésben.(A cipős doboz a termék részét képezi és nem csomagoló anyag!) Fehérneműt és zoknit higiénia okok miatt nem áll módunkban cserélni, méret probléma esetén se!Tedd mellé a visszaküldési űrlapot. Amennyiben elvesztetted, innen tudod ismét letölteni.Zárd le a csomagot biztonságosan.A terméket posta úton, vagy személyesen is visszaküldheted nekünk. A csomagot a következő címre tudod visszaküldeni: Pro Sport Agent Kft. - 1147. Budapest Czobor utca 44/A

Fontos, hogy cégünknek nem áll módjában portós, vagy utánvétes csomagot átvenni, ezért a kellemetlenségek elkerülése végett, kérjük, hogy normál belföldi csomagként add fel.

Amennyiben személyesen jössz hozzánk, kérjük, hogy irodánkat a következő időpontokban keresd fel:

H-P: 10:00 ~ 16:00 között!

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 70 368 4007

Személyes visszahozatal esetén SEM tudunk azonnal, készpénzben visszafizetni árut, a visszavételezési és adatfeldolgozási folyamat miatt.

Az összeget a visszaküldött termékek ellenőrzését követően, banki átutalás formájában, vagy levásárolható ajándékkártyával térítjük meg. Erről kérjük, hogy a visszaküldési űrlapon nyilatkozz!
Kérjük, hogy minden esetben ügyelj arra, hogy a terméket olyan állapotban küldd vissza, ahogy azt te is kaptad!

MENNYI IDŐBE TELIK, MIRE VISSZAKAPOM A PÉNZEMET?
A beérkezett termék ellenőrzését követően, 14 napon belül visszautaljuk az általad megadott bankszámlára a rendelésed összegét.

FIZETNEM KELL A VISSZAKÜLDÉSÉRT?
A termék visszaküldésénél a vevő saját költségen adja fel a csomagot, az általa választott szállítási módszerrel.

MENNYI IDŐM VAN A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSÉRE?
A termék kézhezvételét követően 14 nap áll rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküldd nekünk. Az alkalmazott elállási jogra vonatkozó feltételeket és további információkat az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) között találod meg.

KAPOK VISSZAIGAZOLÁST ARRÓL, HOGY MEGKAPTÁTOK A VISSZAKÜLDÖTT CSOMAGOM?
Igen, a beérkezést követően a rendelésed "Visszaküldve" állapotot fog kapni, amiről kapsz e-mailben is értesítést.

MILYEN ÚTON KAPOM VISSZA A PÉNZEMET?
A jóváírást mindig azon az úton kapod meg, amilyen fizetési módot választottál. Kártyás fizetés esetén a kártyádhoz tartozó bankszámlára, amiről a Visszaküldési űrlapunkon tudsz nyilatkozni. PayPal fizetés esetén a PayPal számládra küldjük vissza az összeget. Amennyiben Készpénzes utánvéttel fizettél, úgy kérjük, hogy ne feledd el kitölteni a Visszaküldési űrlapunkon található bankszámla adatokat, mivel a jóváírás csak átutalással lehetséges, készpénzben nem tudunk visszatéríteni rendelést!

MILYEN CÍMRE TUDOM VISSZAKÜLDENI A CSOMAGOT?
A visszaküldési címünket megtalálod a Visszaküldési űrlapon. Visszaküldési címünk a következő: A terméket postai úton, vagy személyesen is visszaküldheted nekünk. A csomagot a következő címre tudod visszaküldeni: Pro Sport Agent Kft. - 1147. Budapest Czobor utca 44/A